Delivery Information

ہر پروڈکٹ کی ترسیل کا طریقہ کار مختلف ہے٬ ہم فری شپنگ کی پیشکش  دیگر مصنوعات کے لیے کرتے ہیں-

NightyOnline.pk کی جانب سے خریدار کو 7 دن کا وقت دیا جاتا ہے کہ وہ اپنی پروڈکٹ تبدیل کروا سکتا ہے- تاہم تبدیلی کی صورت میں آنے والے شپنگ چارجز خریدار کو ادا کرنے ہوتے ہیں-

آرڈر کی ترسیل 24 سے 48 گھنٹوں میں کی جائے گی-

آرڈرد آپ کے گھر تک پہنچنے کی مدت تقریباً 2 سے 5 دن ہے- 

آپ کا آرڈر موصول ہونے کے بعد ادارے کی جانب سے ایک تصدیقی کال یا ای میل موصول ہوگی- آرڈر کی تصدیق کے بعد ہی پروڈکٹ ارسال کی جائے گی-

NightyOnline.pk کسی بھی ایسی چیز کی تبدیلی یا واپسی کا ذمہ دار نہیں ہوگا جو کہ ٹوٹ پھوٹ٬ استعمال شدہ یا کسی خرابی کا شکار ہو- 

اگر کوئی خریدار پروڈکٹ کی تبدیلی کا خواہشمند ہے تو وہ پروڈکٹ کو اصلی پیکنگ میں ہی ادارے کو واپس ارسال کرے گا اور اس کے شپنگ چارجز کی ذمہ داری بھی خریدار پر ہی عائد ہوگی-

SHIPPING CRITERIA:

- Each product have different criteria of shipment, We offer FREE SHIPPING in Pakistan on Selected items.

- Order dispatches within 24 to 48 hours (most of in-stock items ship SAME DAY).

- Standard Delivery Time is approximately 2-5 working days (7-10 Days for Gilgit Region)

- After your order placement you will receive a order verification call or email from NightyOnline.pk. Once your order is verified, it will be dispatched in 24 hours.




RETURN POLICY:

NightyOnline.pk gives you Up to 5 Days Return facility with following conditions; for Mobiles & Electronics within 2 days and for rest of the categories 5 days replacement (buyer will pay shipment charges).



  • Items must be unused and undamaged and must be in their original purchase condition.
  • Seal must be intact if there is one, item must be in original condition including product box
  • Item must not be used
  • Item must include all packaging and accessories

 

NightyOnline is not liable to replace and exchange a product if found used or damaged. If product is found use or damage we will not replace or return and the cost of re-shipping the item shall be paid by the customer.


- It’s the liability of the customer to send the merchandise back in its original packing as was received. Shipping cost to be bear by the customer.